המלצות

הצהרת נגישות

שירביט חברה לביטוח בע"מ מייחסת חשיבות רבה למתן שירות שוויוני לאנשים עם מוגבלויות. החברה נוקטת בכל האמצעים הנדרשים ופועלת במטרה להעניק שירות שוויוני, מכובד ונגיש לכלל לקוחותיה, תוך עמידה בהוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו מכוחו ובכלל זה התאמות הנגישות למבנים, תשתיות וסביבה והתאמת הנגישות לשירות.

החברה ביצעה סקר התאמה מקיף, על מנת להתאים את הנגישות לאנשים עם מוגבלות, לרבות לקוחות ונותני השירות ועל מנת ולוודא שהשירותים הניתנים ללקוחות החברה מותאמים לצרכי לקוחות עם מוגבלויות

 

רכז נגישות

למידע נוסף בנושא, ניתן לפנות לרכז הנגישות בחברה, מר מוריס בכר:

בטלפון: 076-8622244

דואר :  יד חרוצים 18 נתניה מיקוד 4216002.

מיילmorisb@shirbit.co.il

 

הסדרי נגישות בחברה

לנוחיות ציבור הלקוחות, קיימים בחברה הסדרי הנגישות הבאים:

  • שירות פרונטאלי ללא המתנה בתור
  • סיוע במילוי טפסים – על ידי נציגי השירות.
  • כלבי נחיה או מלווה- לקוחות עם מוגבלויות זכאים להסתייע בכלבי נחיה או במלווה מטעמם.
  • אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו מערכות Loop Hear כולל מיקרופון שולחני ושפורפרת אקוסטית.
  • עמדות שירות נגישות - מותאמות לאנשים עם מוגבלות.
  • חניה נגישה - בסניף הראשי של החברה קיים רצף גישה מהחניון אל עמדות השירות.
  • המשרד הראשי של החברה וסניפי החברה בנתניה, חיפה, ירושלים מותאמים באופן מלא לנגישות.

 במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות, ניתן לפנות לרכז הנגישות במייל ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.

 

שירות נגיש

  • הדרכת עובדים- עובדי החברה הודרכו בנושא והונחו להעניק שירות מותאם וסיוע ללקוחות המתקשים בנגישות.
  • מוקד שירות טלפוני - נתבי השיחות במוקדי השירות הטלפוני בחברה הותאמו לאנשים עם מוגבלות שמיעה, תוך מתן מידע בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעי תקשורת נוספים - ניתן לקבל ולמסור מידע או שירות במגוון אמצעי תקשורת, בהתאם לצורך - דוא"ל, פקס, דואר. לצורך קבלת השירות, יש לפנות לנציג שירות או לרכז הנגישות.

מסירת מידע בפורמטים נגישים

 החברה מספקת מידע בפורמטים נגישים ובכלל זה כתב ברייל, דף מודפס מוגדל, דפוס או כתב יד, קובץ קול, קובץ pdf מותאם לתכנת קריאה ופישוט לשוני על גבי דף מודפס.

מסירת המידע בפורמט נגיש תתבצע ללא עלות ולבקשת לקוח עם מגבלה.

 

נגישות אתר החברה

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט. שירביט חברה לביטוח בע"מ מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

 

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox .
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • אתר החברה מכיל רכיב ניגודיות ורכיב הגדלת טקסט.

היי נעים להכיר!

אני חיפי החיפושית ואני פה לעזור