אמנת שירות

אמנת שירות – "שירביט" חברה לביטוח בע"מ

אנו עובדי ומנהלי שירביט מאמצים ומחויבים למדיניות ניהול איכותי ותרבות ארגונית שתכליתה חתירה מתמדת  
לשביעות רצון גבוהה של הלקוחות והשגת מטרות העסקיות. חברת שירביט רואה עצמה מחויבת להיטיב ולטפח את  
איכות השירות. אנו מחויבים ליצירת חווית שירות חיובית ללקוחותינו על בסיס העקרונות המפורטים באמנה זו, תוך  
שימת דגש על : מקצועיות, זמינות, יעילות, הוגנות ומצוינות כלפי לקוחותינו.  
בהתאם, שואפת שירביט ופועלת לשיפור חווית הלקוח, תוך שימת דגש על ההיבטים הבאים:  

 

מקצועיות

מתן מענה אישי ומקצועי, מסירת מידע מלא וענייני , והקפדה על אתיקה מקצועית 
 

 תקשורת יעילה וזמינה

מתן שירות יעיל ואיכותי, זמינות בערוצי תקשורת שונים ומגוונים, מענה ברור ומנומק לפניות,
בתוך פרק זמן סביר.
לנוחיות לקוחותינו עומדים לרשותם ערוצי הפנייה הבאים:
- מרכז קשרי הלקוחות של החברה
מענה טלפוני אנושי, תוך 3 דקות, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, בטלפון : 076-8622260
- מוקד תביעות מקצועי
מענה טלפוני אנושי, תוך 3 דקות, בשעות הפעילות הבאות:

בימים א' - ה' בין השעות 8:00– 17:00 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 8:00 -13:00

בטלפון : 076-8843380  או בפקס : 076-8622240
- אתר האינטרנט של החברה
בכתובת: www.shirbit.co.il : בלחיצת כפתור פשוטה על "צור קשר" ניתן לשלוח, בכל עת,
הודעת דואר אלקטרוני לחברה. החברה תגיב לפניה באמצעות האתר בתוך 2 ימי עסקים
ותטפל בפניה בתוך 30 ימים, לכל היותר.
מענה ON-LINE לפניות צא'ט באמצעות נציג או באמצעות האזור האישי באתר החברה
בתוך שני ימי עסקים.
- קבלת קהל
נשמח לשרת את קהל לקוחותינו בימים א' ה', בין השעות - 8:00 17:00 , ובימי ו' וערבי חג,
בין השעות 8:00 עד 13:00 בכל אחד מסניפי החברה הבאים:

סניף כתובת טלפון
ירושלים רח' יפו 97 , בית כלל    076-8622401
חיפה רח' פל-ים 5, קומה 4   076-8622461 
אשדוד רח' רוגוזין 1, מרכז מסחרי א'   076-8622601
נתניה רח' יד חרוצים 18 א.ת  פולג נתניה   076-8622260


פניה בדואר
לכתובתנו: שירביט חברה לביטוח, ת.ד. 6137 , נתניה 4216002 , כל פניה תטופל בתוך 30
ימים, לכל היותר.
השגה
ניתן להשיג על רמת השירות, בפני ממונה שירות הלקוחות בחברה, באמצעות הדואר
לכתובת שלעיל, או בדואר אלקטרוני לכתובת : sherut@shirbit.co.il
החברה תבדוק, תתייחס ותשיב לכל השגה על החלטה בפרק זמן סביר.
ממונה פניות הציבור
ניתן לפנות לממונה על פניות הציבור בחברה באמצעים הבאים: בדואר, לכתובת שלעיל )יש
לציין: "עבור הממונה על פניות הציבור"(, בדואר אלקטרוני לכתובת: Pniyot@shirbit.co.il ,
לפקס שמספרו : 076 8623347 , כל פניה תטופל בתוך 30 ימים, לכל היותר.

 
 הוגנות  

הוגנות אמינות וכבוד

אנו פועלים מתוך הערכה רבה וכבוד לצרכיך, ומתחייבים לנהוג באדיבות, ביושרה ובהגינות
 

מצוינות

אנו שואפים באופן מתמיד לשיפור השירות הניתן. אנו משקיעים זמן וחשיבה ושומרים על נהלי העבודה והוראת החוק במטרה לתת שירות לשביעות רצון לקוחותינו, סוכנינו, ועובדינו. 
   

הגנה על פרטיות הלקוח

כחלק משגרת הניהול, אנו מכבדים את פרטיות הלקוח ודואגים לרמת אבטחת מידע גבוהה באמצעות כללי עבודה, נהלים ותוכנות מחשב, תוך קיום הוראות הדין. המידע אודות לקוחותינו רשום כמאגר מידע ומתנהל על פי חוק. ההנהלה והעובדים מקפידים על סודיות וחיסיון המידע של הלקוחות.  

 

היי נעים להכיר!

אני חיפי החיפושית ואני פה לעזור