הצהרת נגישות שירביט מבית הראל

במסגרת פעילות שירביט מבית הראל  – כחברת בת בקבוצת הראל ביטוח ופיננסים בתחום האחריות התאגידית ועל-פי הוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 והתקנות שהותקנו מכוחו, אנו פועלים ללא הרף למען קידום הנגישות בשירביט מבית הראל במגוון השירותים אותם אנו מעניקים לכלל לקוחותינו.

שירביט מבית הראל מייחסת חשיבות רבה לתחום הנגישות במגוון ערוצי השירות אותם היא מציעה ללקוחותיה, והיא רואה בעשייה זו חלק בלתי נפרד מפעילותה.

 

 

התאמות הנגישות שבוצעו בשירביט מבית הראל

  • סקרי נגישות במבני שירביט מבית הראל ביחס לשירותים הניתנים בהם: הפערים והליקויים מופו כנדרש בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013 וטופלו בהתאם.
  • גיבוש נוהל בנושא נגישות: גובש נוהל של קבוצת הראל בנושא נגישות בשירות והותאמו הנהלים לצורך מתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
  • הנגשת אתר האינטרנט של שירביט מבית הראל: אדם עם מוגבלות יוכל לגלוש באתר האינטרנט של שירביט מבית הראל שכתובתו: https://www.shirbit.co.il/ (להלן: "אתר שירביט מבית הראל ")אשר הונגש בהתאם לחוק.

מוקדים נגישים לקבלת קהל:

לנוחות ציבור הלקוחות, להלן הסדרי הנגישות הקיימים במוקדי קבלת קהל הנמצאים בכתובת דרך אבא הלל 3, רמת גן (בית הראל):

  • התאמות נגישות שבוצעו במוקדים:  בכל מוקדי קבלת  קהל קיימות עמדות קבלת קהל נגישות, הותקנו לולאות השראה, הוקצו מקומות המתנה ומושבים עבור אנשים עם מוגבלות והונגשו כל המעברים במקומות בהם ניתן שירות. כמו כן, קיימת מערכת כריזה חזותית ושמיעתית לניהול תורים.​
  • במידת הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות בכדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
  • קבלת שירות ללא המתנה: אדם עם מוגבלות יוכל לקבל שירות ללא המתנה בתור, בהצגת תעודה המעידה על זכאותו באחד ממוקדי השירות בהראל.
  • חניות נכים בחניוני החברה: בחניונים בהם ניתן שירות ללקוחות קבוצת הראל, הוקצו וסומנו מקומות לחניית נכים, בהתאם לחוק. החניה לאנשים עם מוגבלות הנושאים תג חניה לנכה פטורה מתשלום. הנכם מתבקשים ליצור עמנו קשר טרם ההגעה לצורך קבלת הנחיות במייל:  [email protected] 
  • ליווי חיית שירות: אדם עם מוגבלות רשאי להיכנס למוקד קבלת קהל מלווה עם חיית שירות במידה ולא מדובר כלב נחייה, יתכן ותדרשו להציג תעודה מזהה או סימן על כך שמדובר בחיית שירות, כנדרש בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013.​
  • במידת הצורך, ניתן להזמין לפגישה בנושא פיננסי מורכב מתרגם לשפת הסימנים (בתיאום מראש מול רכזת הנגישות).​

 

רכזת הנגישות של שירביט מבית הראל

הגב' ליעד יחזקאל, הוכשרה ומונתה לתפקיד רכזת הנגישות של שירביט מבית הראל והיא מרכזת את כלל המאמצים בתחום זה. באפשרותך ליצור עמה קשר באחת הדרכים הבאות:
בדואר אלקטרוני, לכתובת: [email protected]

שירות לקוחות נגיש

עובדי הקבוצה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות. במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש. כמו כן, המענה הקולי במערכת לניתוב שיחות הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע. ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן הדרכים הבאות:

  • מערכת ניתוב שיחות -2003*
  • טופס צור קשר באמצעות האתר

 

מידע נגיש

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.

 

אתר אינטרנט נגיש

באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר שירביט מבית הראל, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה, נעימה ונגישה. לנוחיותך בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד.

 

מידע על נגישות האתר

  1. אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  2. התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  3. הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן Firefox .
  4. האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  5. מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולארי.
  6. לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  7. אתר החברה מכיל רכיב ניגודיות ורכיב הגדלת טקסט

ייעוץ מקצועי ובדיקות נגישות באתר בוצעו על-ידי חברת נגישות לכל, שווידאה כי האתר עומד בדרישות התקנות.

 

דיווח על תקלת נגישות

חשוב לנו לציין, כי למרות מאמצינו הרבים להנגיש את כלל הדפים באתר שירביט מבית הראל, יתכן ויתגלו חלקים באתר שעדיין אינם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר, כחלק ממחויבותנו לאפשר את השימוש בו לכלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלות. יחד עם זאת, יתכן ויתגלו חלקים באתר שעדיין אינם נגישים או שקיימת תקלה בהנגשתם.

אם נתקלת בקושי לגלוש באתר, אם תרצה להודיע על העדר התאמות נגישות, לבקש ביצוע הנגשה או אם תרצה להפנות את תשומת לבנו לנושא כלשהו בתחום, באפשרותך לפנות אלינו באמצעות טופס צור הקשר שבאתר על-מנת שנוכל לטפל בבעיה במהירות וביעילות, יש לצרף לפנייה פרטים מלאים אודות הבעיה, ככל שניתן:

  • תיאור הבעיה
  • קישור לעמוד בו גלשת
  • מהי הפעולה שניסית לבצע?
  • סוג הדפדפן (אקספלורר, כרום וכו') בו גלשת וגרסתו
  • סוג מערכת ההפעלה (WIN 10, WIN XP וכו')
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת, במידה והשתמשת בכזו (JAWS, NVDA)

שירביט מבית הראל תשקיע את מרב המאמצים על-מנת להנגיש את האתר בצורה המיטבית ולהשיב לכל פנייה במקצועיות ובמהירות.

תאריך עדכון אחרון: 30 בינואר, 2024

 

היי נעים להכיר!

אני חיפי החיפושית ואני פה לעזור